50 найкращих цитат про кохання

 50 цитат, які пояснюють, що саме означає вислів "Я люблю тебе"

50 найкращих цитат про кохання
1. Найкраще кохання те, яке пробуджує душу. Яке змушує нас досягти більшого, яке запалює вогонь в наших серцях і приносить мир в нашій свідомості, це те, що я сподіваюсь дати тобі назавжди.
Фільм "Щоденник пам'яті" (2004) (The Notebook)
Фільм Щоденник пам'яті - цитата про кохання

2. Я дивлюсь на тебе і бачу в твоїх очах іншу частину мого життя.
Невідомий автор
Я дивлюсь на тебе і бачу в твоїх очах іншу частину мого життя - цитата про кохання
3. Найбільше щастя в житті це впевненість, що ми кохаємо; кохали для себе, або, вірніше, кохали, незважаючи на себе.
Віктор Гюго
Віктор Гюго - цитата про кохання
4. Все, що я розумію, я розумію тільки тому, що люблю.
Лев Толстой
Лев Толстой - цитата про любов
5. І пам'ятаєш, як кажуть, - любити когось це означає побачити обличчя Бога.
Фільм “Знедолені” (2012) (Les Miserables)
Фільм Знедолені - цитата про любов
6. Я значно більший за себе, коли я з тобою.
Невідомий автор
Я значно більший за себе, коли я з тобою - цитата про кохання
7. Це дуже небезпечний стан. Це не так вже приємно насправді. Я не знаю, хто, чорт забирай, хоче потрапити в ситуацію, коли ти не можеш витримати і однієї години без того, щоб ця людина була поруч.
Колін Ферт
Колін Ферт - цитата про кохання
8. Найкращі та найкрасивіші речі в цьому світі не можна побачити і навіть почути, але їх потрібно відчути серцем.
Хелен Келлер
Хелен Келлер - цитата про кохання
9. Кохати це ніщо. Бути коханим це щось. Але кохати і бути коханим, це все.
Земіс Толіс
Земіс Толіс - цитата про кохання
10. Я бачила, що ти був досконалий, і тому я кохала тебе. Потім я побачила, що ти не досконалий, і я покохала тебе ще більше.
Анжеліта Лім
Анжеліта Лім - цитата про кохання
11. Для того, щоб бути щасливим самому, потрібно зробити, принаймні одну людину щасливою.
Теодор Райк
Теодор Райк - цитата про щастя і кохання
12. Серце хоче того, чого хоче. Там немає ніякої логіки до цих речей. Ти зустрічаєш когось, закохуєшся і баста.
Вуді Ален
Вуді Ален - цитата про кохання
13. Ніщо не може замінити велику любов, яка говорить: “Неважливо, що б не сталось з тобою, тобі завжди знайдеться місце за цим столом”.
Том Хенкс
Том Хенкс - цитата про любов
14. Я присягаюсь, що не зможу кохати тебе більше, ніж в цю мить, і все ж я знаю, що буду - завтра.
Лео Крістофер
Лео Крістофер - цитата про кохання
15. Якщо ти доживеш до ста років, я хочу жити до ста років мінус один день, так щоб мені ніколи не довелось жити без тебе.
Алан Мілн
Алан Мілн - цитата про кохання
16. Ви не любите когось, тому що вони ідеальні, ви любите їх, незважаючи на те, що вони такими не є.
Джоді Піколт ("Мій ангел охоронець" книга і фільм "My Sister's Keeper" (2009))
Джоді Піколт - цитата про любов
17. Я краще розділю одне життя з тобою, ніж проживу всі епохи світу на самоті.
фільм "Володар Перснів" ("Lord of The Rings")
фільм Володар Перснів - цитата про кохання
18. Ти мій найкращий друг, мій щоденник і моя друга половина. Ти мій світ, і Я ЛЮБЛЮ ТЕБЕ.
Невідомий автор
Ти мій найкращий друг, мій щоденник і моя друга половина. Ти мій світ, і Я ЛЮБЛЮ ТЕБЕ - цитата про кохання
19. Якщо я знаю, що таке любов, то це завдяки тобі.
Герман Гессе
Герман Гессе - цитата про любов
20. Не забувайте, я просто дівчина, що стоїть перед хлопцем, з проханням, щоб він її кохав.
Анна (Джулія Робертс) Вільяму (Хюго Грант) в фільмі Нотінг Хілл (Notting Hill (1999))
фільм Нотінг Хілл - цитата про кохання
21. Я обрав тебе. І я буду обирати тебе знову і знову. Без вагань, без сумніву. Я буду завжди обирати тебе.
Невідомий автор
Я обрав тебе. І я буду обирати тебе знову і знову. Без вагань, без сумніву. Я буду завжди обирати тебе - цитата про кохання
22. Не брак любові, а брак дружби, робить нещасними шлюби.
Фрідріх Ніцше
Фрідріх Ніцше - цитата про любов і дружбу
23. Коли ти розумієш, що хочеш провести залишок свого життя з кимось, ти хочеш, щоб цей залишок життя почався якомога швидше.
фільм "Коли Гаррі зустрів Саллі" (When Harry Met Sally (1989))
фільм Коли Гаррі зустрів Саллі - цитата про кохання
24. Дотик кохання здатен кожного зробити поетом.
Платон
Платон - цитата про кохання
25. Я зрозумів, що думаю про тебе, і почав згадувати, скільки часу ти в моїх думках. Потім зрозумів: з тих пір як я тебе зустрів, ти ніколи їх не покидала.
Невідомий автор
Я зрозумів, що думаю про тебе, і почав згадувати, скільки часу ти в моїх думках. Потім зрозумів: з тих пір як я тебе зустрів, ти ніколи їх не покидала - цитата про кохання
26. Задоволення від кохання триває лише мить. Біль від кохання триває все життя.
Бетт Девіс
Бетт Девіс - цитата про кохання
27. Коли ви кохані, це надає вам сили. Коли ви кохаєте, це надає вам сміливість.
Лао-цзи
Лао-цзи - цитата про кохання
28. Кохання як війна: легко почати, але дуже важко зупинити.
Генрі Менкен
Генрі Менкен - цитата про кохання
29. Думки про тебе не дають мені заснути. Сни про тебе не дають мені прокинутись. Перебування з тобою не дає мені померти.
Невідомий автор
Думки про тебе не дають мені заснути. Сни про тебе не дають мені прокинутись. Перебування з тобою не дає мені померти - цитата про кохання
30. Ми сформовані і утворені тими, кого ми любимо.
Й.В.Гьоте
Гьоте - цитата про любов
31. Коли кохання не божевілля це не кохання.
Педро Кальдерон де ла Барка
Педро Кальдерон де ла Барка - цитата про кохання
32. Ти зачарувала моє тіло і душу, і я люблю, я люблю, Я ЛЮБЛЮ ТЕБЕ.
Фільм Гордість і упередження (Pride & Prejudice) (2005)
Фільм Гордість і упередження - цитата про любов
33. Кохання це неприборкана сила. Коли ми намагаємось його контролювати, воно руйнує нас. Коли ми намагаємось його зв'язати, воно поневолює нас. Коли ми намагаємося його зрозуміти, воно змушує нас відчувати себе загубленим і заплутаним.
Пауло Коельо
Пауло Коельо - цитата про кохання
34. Настільки коротке кохання, настільки довга про нього пам'ять.
Пабло Неруда
Пабло Неруда - цитата про кохання
35. Одне слово звільняє нас від усієї важкості і болю життя. Це слово - любов.
Софокл
Софокл - цитата про любов
36. Я хотів би повернути час назад. Я знайду тебе раніше і буду любити довше.
Невідомий автор
Я хотів би повернути час назад. Я знайду тебе раніше і буду любити довше - цитата про любов
37. Ви дізнаєтесь, що таке кохання, коли все, що ви хочете - це щоб ця людина була щаслива, навіть якщо ви не будете частиною її щастя.
Джулія Робертс
Джулія Робертс - цитата про кохання
38. Найбільша річ, яку ви коли-небудь навчилися, це кохати і бути коханим у відповідь.
Наталі Коул
Наталі Коул - цитата про кохання
39. Я сподіваюсь, ти знаєш, що кожного разу, коли я кажу тобі "щасливої дороги", або "хорошого дня", або "спокійної ночі" - я насправді кажу, що люблю тебе. Я, чорт забирай, люблю тебе так сильно, що це краде значення у всіх інших слів.
Невідомий автор
Я сподіваюсь, ти знаєш, що кожного разу, коли я кажу тобі "щасливої дороги", або "хорошого дня", або "спокійної ночі" - я насправді кажу, що люблю тебе. Я, чорт забирай, люблю тебе так сильно, що це краде значення у всіх інших слів - цитата про кохання
40. Я вирішив, що виберу любов. Ненависть - занадто важка ноша, щоб її нести.
Мартін Лютер Кінг
Мартін Лютер Кінг - цитата про любов
41. Ви любите когось не за їх зовнішність, або їх одяг, або їх автомобіль, а за те, що вони співають пісні, які тільки ви можете почути.
Оскар Уайлд
Оскар Уайлд - цитата про кохання
42. Краще любити і втратити, ніж ніколи не любити.
Ернест Хемінгуей
Ернест Хемінгуей - цитата про любов
43. Коли я кажу, що я люблю тебе більше, я не маю на увазі, що я люблю тебе більше, ніж ти мене. Я маю на увазі, що я люблю тебе більше, за всі погані дні, які будуть попереду, я люблю тебе більше, ніж будь-яка боротьба, яка коли-небудь буде. Я люблю тебе більше, ніж відстань між нами, я люблю тебе більше, ніж будь-яка перешкода, яка могла б спробувати встати між нами. Я люблю тебе більше за все.
Невідомий автор
Коли я кажу, що я люблю тебе більше, я не маю на увазі, що я люблю тебе більше, ніж ти мене. Я маю на увазі, що я люблю тебе більше, за всі погані дні, які будуть попереду, я люблю тебе більше, ніж будь-яка боротьба, яка коли-небудь буде. Я люблю тебе більше, ніж відстань між нами, я люблю тебе більше, ніж будь-яка перешкода, яка могла б спробувати встати між нами. Я люблю тебе більше за все - цитата про кохання
44. Все, що тобі потрібно це кохання. Але трохи шоколаду теж не завадить.
Чарлз Шульц
Чарльз Шульц - цитата про кохання і шоколад
45. Там , де є любов, там є життя.
Махатма Ганді
Махатма Ганді - цитата про любов
46. Я хочу тебе. Всю тебе. Твої вади. Твої помилки. Твої недоліки. Я хочу тебе, і тільки тебе.
Невідомий автор
Я хочу тебе. Всю тебе. Твої вади. Твої помилки. Твої недоліки. Я хочу тебе, і тільки тебе - цитата про любов
47. І врешті-решт, ви отримуєте любов, яка дорівнює тій любові, яку ви віддаєте.
Пол Маккартні
Пол Маккартні - цитата про любов
48. Тому що я дивився на тебе всього одну хвилину і побачив тисячу речей, які в тобі люблю.
Невідомий автор
Тому що я дивився на тебе всього одну хвилину і побачив тисячу речей, які в тобі люблю - цитата про любов
49. В божевільній любові до тебе відсутня причина, що робить це відчуття таким бездоганним.
Лео Крістофер
Лео Крістофер - цитата про божевільну любов
50. Все в мені, любить все в тобі.
Джон Легенд (All of Me)

Джон Легенд - цитата про кохання

Коментарі

Популярні публікації